|
Διαστάσεις επιδημίας παίρνει και στη χώρα μας σταδιακά η χρήση πορνογραφικών ιστοσελίδων από παιδιά και εφήβους, αφού 2 στα 10 ελληνόπουλα μπαίνουν συστηματικά σε ροζ sites.Ερευνα που πραγματοποίησε η Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β' Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών σε 660 μαθητές 14 έως 16 ετών, το 19,5% δήλωσε ότι κάνει χρήση ιστοσελίδων πορνογραφικού υλικού. Από αυτά το 42,7% επισκέπτεται τους ηλεκτρονικούς ερωτικούς ιστοτόπους σχεδόν σε σημείο... εθισμού.
|
|
Μόδα αναμένεται να γίνει σύντομα το γάλα της καμήλας που εκτιμάται ότι θα κατακλύσει τα ράφια των ευρωπαϊκών σούπερ μάρκετ.Μπορεί το συγκεκριμένο ζώο να φημίζεται για την... άσχημη ανάσα του, γεγονός που δεν σε προδιαθέτει να καταναλώσεις το γάλα του μαζί με τον καφέ και τα δημητριακά σου, όμως επιστήμονες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα υποστηρίζουν ότι το γάλα του είναι υγιεινό, τόσο μάλιστα όσο το μητρικό.
|
|
Η μεγαλύτερη έρευνα που έχει γίνει ποτέ για τις πιθανές επιπτώσεις των κεραιών κινητής τηλεφωνίας στην υγεία, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η διαβίωση κοντά σε μια τέτοια κεραία δεν αυξάνει τον κίνδυνο να αναπτύξει καρκίνο το μωρό που κυοφορεί μια έγκυος γυναίκα.
|
|
Δύο σύγχρονες, πολλά υποσχόμενες ιατρικές μέθοδοι, η μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων και η γονιδιακή θεραπεία, συνδυάστηκαν με στόχο την «κατατρόπωση» του ιού ΗΙV που προκαλεί το ΑΙDS. Το νέο επίτευγμα που ανήκει σε ερευνητές από το μη κερδοσκοπικό ερευνητικό ινστιτούτο City of Ηope κοντά στο Λος Αντζελες και το οποίο δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό «Science Τranslational Μedicine» αναμένεται να οδηγήσει σε νέες στρατηγικές για την αντιμετώπιση των ατόμων που έχουν μολυνθεί με τον ιό.
|
|
Πολύ συχνά οι καπνιστές αναφέρουν ότι χρειάζονται ένα τσιγάρο για να ηρεμήσουν, όμως βρετανοί επιστήμονες υποστηρίζουν πως αν κάποιος κόψει το κάπνισμα αυτόματα θα μειωθούν σημαντικά τα επίπεδα του στρες, ειδικά αν πρόκειται για χρόνιο στρες. Ειδικοί του Βarts and Τhe London School of Μedicine and Dentistry μελέτησαν 469 καπνιστές που ύστερα από καρδιακό επεισόδιο αποφάσισαν να σταματήσουν να καπνίζουν. Όπως διαπιστώθηκε έναν χρόνο μετά τη διακοπή του καπνίσματος υπήρχε σαφής μείωση και του στρες που διακατείχε στο παρελθόν αυτά τα άτομα.
|
|
Τα άτομα που εμφανίζουν υψηλά επίπεδα βιταμίνης Β στο αίμα φαίνεται ότι διατρέχουν μειωμένο κίνδυνο για καρκίνο του πνεύμονα, ακόμη και αν καπνίζουν, σύμφωνα με αποτελέσματα της μεγάλης ευρωπαϊκής μελέτης ΕΡΙC (Εuropean Ρrospective Ιnvestigation into Cancer and Νutrition) στην οποία συμμετέχει και η χώρα μας.
|
|
|
|
|
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>
|
|
Σελίδα 1 από 15 |