Δε λειτουργεί;

Έχεις πρόβλημα με το φωτοαντιγραφικό σου, εκτυπωτή ή FAX; Βρες
τις απαντήσεις σου εδώ.
samsung-FAX-icon

Δωρεάν εφαρμογές

Ψάχνεις δωρεάν εφαρμογές για τον Η/Υ σου; Δες τι μπορείς να βρεις εδώ.
microsoft-shield-icon

Λειτουργικά συστήματα

Ψάχνεις κάποιο εναλλακτικό λειτουργικό σύστημα; Δες τι μπορείς να χρησιμοποιήσεις εδώ.
linux-penguin-icon

Κάνε εγγραφή τώρα!

Κάνε εγγραφή και γράψε τα δικά σου άρθρα για την τεχνολογία ή για δωρεάν εφαρμογές. Κάνε κλικ εδώ.
write-icon

Σύνδεση



Τελευταίο μήνυμα: 13 ώρες, 16 λεπτά πριν
  • [guest_8882]:
  • [asilikoula glik]: poios einai oline?????
  • [guest_3355]: ax0oax0o gia
  • [[guest_4589]]: geia sas
  • [guest_3737]: hi
  • [guest_7176]: Ξέρουμε
  • [guest_8508]: Ξερετε απο υπολογιστες;
  • [guest_8508]: geia sas
  • [akisrouvasfancl]: !!!
  • [akisrouvasfancl]: Γεια σε ολους!!!
  • [guest_1388]: einai kaneis online?
  • [guest_1388]: geia sas!!!
  • [guest_5794]: ηι
  • [guest_8337]: ti kanete?
  • [guest_8337]: guapo ;
  • [guest_8869]: 1
  • [guest_8869]: geiaaaa
  • [guest_8869]: huytu6r
  • [guest_5076]:
  • [guest_9916]: Edw

Στο ShoutBox επιτρέπονται τα Greeklish. Οι επισκέπτες φαίνονται μεταξύ [ ].

Έχουμε 33 επισκέπτες συνδεδεμένους
infosalonica.gr

Η σχέση διατροφής - καρκίνου PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 

cancer-2Η κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών έχει μόνο μια μέτρια επίδραση στην προστασία από τον καρκίνο, όπως προκύπτει από νέα μελέτη στην οποία εξετάστηκε η σύνδεση μεταξύ της διατροφής και της ασθένειας. Στη μελέτη, που συμμετείχαν 500.000 Ευρωπαίοι εθελοντές, διαπιστώθηκε ότι η προτροπή διαφόρων οργανισμών, όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας που συνιστούν να τρώμε δύο σαλάτες και τρία φρούτα την ημέρα για να προστατευτούμε από τον καρκίνο, ουσιαστικά καταρρέει.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Πάολο Μποφέτα από την Ιατρική Σχολή Mount Sinai στη Νέα Υόρκη, έλαβαν υπόψη όλους τους παράγοντες του τρόπου ζωής, όπως το κάπνισμα και τη γυμναστική, για να καταλήξουν στα συμπεράσματά τους. Οπως προκύπτει από τη μελέτη που πραγματοποίησαν, στην καλύτερη περίπτωση δύο πρόσθετες μερίδες φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα μπορεί να αποτρέψουν το 2,6% των καρκίνων στους άντρες και το 2,3% των καρκίνων στις γυναίκες, ποσοστά πολύ μικρότερα από το 30% που πιστευόταν μέχρι πρότινος.

Σχολιάζοντας τη νέα μελέτη, ο καθηγητής Γουόλτερ Γουίλετ από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ σημειώνει πως τα νέα ευρήματα επιβεβαιώνουν την αδύναμη σχέση μεταξύ φρούτων - λαχανικών και καρκίνου, αλλά επισημαίνει πως αυτό δεν αναιρεί την προστατευτική δράση ορισμένων ουσιών αυτών των τροφίμων. Τα λαχανικά, τα οποία τείνουν να περιέχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά, φαίνεται να είναι πιο ευεργετικά από τα φρούτα, ενώ οι μανιώδεις πότες φαίνεται να αποκομίζουν το μεγαλύτερο όφελος από τα φρούτα και τα λαχανικά, αλλά στους καρκίνους που προκαλούνται από το αλκοόλ και το τσιγάρο.

Μείωση
Ο ίδιος σημειώνει είναι επαρκώς τεκμηριωμένο ότι η λυκοπένη (ή λυκοπένιο) που περιέχουν οι τομάτες μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου του προστάτη, ενώ οι φυτοχημικές ουσίες του μπρόκολου διεγείρουν ένα γονίδιο το οποίο προστατεύει από τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Και σε κάθε περίπτωση, ένας μειωμένος κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου κατά 2,5% δεν είναι αμελητέος.

Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ

 

Υποβολή σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Σχετικά άρθρα