Δε λειτουργεί;

Έχεις πρόβλημα με το φωτοαντιγραφικό σου, εκτυπωτή ή FAX; Βρες
τις απαντήσεις σου εδώ.
samsung-FAX-icon

Δωρεάν εφαρμογές

Ψάχνεις δωρεάν εφαρμογές για τον Η/Υ σου; Δες τι μπορείς να βρεις εδώ.
microsoft-shield-icon

Λειτουργικά συστήματα

Ψάχνεις κάποιο εναλλακτικό λειτουργικό σύστημα; Δες τι μπορείς να χρησιμοποιήσεις εδώ.
linux-penguin-icon

Κάνε εγγραφή τώρα!

Κάνε εγγραφή και γράψε τα δικά σου άρθρα για την τεχνολογία ή για δωρεάν εφαρμογές. Κάνε κλικ εδώ.
write-icon

Σύνδεση



Τελευταίο μήνυμα: 13 ώρες, 16 λεπτά πριν
  • [guest_8882]:
  • [asilikoula glik]: poios einai oline?????
  • [guest_3355]: ax0oax0o gia
  • [[guest_4589]]: geia sas
  • [guest_3737]: hi
  • [guest_7176]: Ξέρουμε
  • [guest_8508]: Ξερετε απο υπολογιστες;
  • [guest_8508]: geia sas
  • [akisrouvasfancl]: !!!
  • [akisrouvasfancl]: Γεια σε ολους!!!
  • [guest_1388]: einai kaneis online?
  • [guest_1388]: geia sas!!!
  • [guest_5794]: ηι
  • [guest_8337]: ti kanete?
  • [guest_8337]: guapo ;
  • [guest_8869]: 1
  • [guest_8869]: geiaaaa
  • [guest_8869]: huytu6r
  • [guest_5076]:
  • [guest_9916]: Edw

Στο ShoutBox επιτρέπονται τα Greeklish. Οι επισκέπτες φαίνονται μεταξύ [ ].

Έχουμε 34 επισκέπτες συνδεδεμένους
infosalonica.gr

Τα αναψυκτικά τύπου Cola βλάπτουν τα σπερματοζωάρια PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 

colaΟι άνδρες που καταναλώνουν πολλά αναψυκτικά τύπου Cola είναι πιθανόν να βλάπτουν σοβαρά το σπέρμα τους, σύμφωνα με νέα μελέτη δανών ερευνητών. Οι επιστήμονες από το Rigshospitalet στην Κοπεγχάγη μελέτησαν περισσότερους από 2.500 νεαρούς άνδρες και είδαν ότι όσοι εξ αυτών δεν κατανάλωναν αναψυκτικά τύπου Cola εμφάνιζαν καλύτερη ποιότητα σπέρματος- 50 εκατομμύρια σπερματοζωάρια ανά ml σπέρματος-, ενώ ακολουθούσαν και πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Αντιθέτως, οι άνδρες που έπιναν περισσότερο από ένα λίτρο αναψυκτικά τέτοιου είδους ημερησίως εμφάνιζαν 30% μικρότερο αριθμό σπερματοζωαρίων από τους υπόλοιπους (35 εκατομμύρια σπερματοζωάρια ανά ml σπέρματος). Οι συγκεκριμένοι άνδρες ακολουθούσαν παράλληλα έναν πιο ανθυγιεινό τρόπο ζωής καταναλώνοντας συχνά πρόχειρο φαγητό, ενώ παράλληλα έτρωγαν λιγότερα φρούτα και λαχανικά. Παρ΄ ότι αυτός ο αριθμός σπερματοζωαρίων θεωρείται εντός των φυσιολογικών ορίων, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), είναι γνωστό ότι όσο μειώνεται ο αριθμός των σπερματοζωαρίων ενός άνδρα τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος υπογονιμότητας που διατρέχει.

Οι ερευνητές σημειώνουν στο επιστημονικό έντυπο «Αmerican Journal of Εpidemiology» ότι η σύνδεση μεταξύ των αναψυκτικών τύπου Cola και της μείωσης του αριθμού των σπερματοζωαρίων δεν φαίνεται να οφείλεται στην καφεΐνη που αυτά περιέχουν.

Ετσι, εκτιμάται ότι «υπαίτια» είναι άλλα συστατικά ή πιθανότατα να ευθύνεται ο ανθυγιεινός τρόπος ζωής που ακολουθούν γενικότερα οι άνδρες που καταναλώνουν πολλά αναψυκτικά.

Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

 

Υποβολή σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση