Δε λειτουργεί;

Έχεις πρόβλημα με το φωτοαντιγραφικό σου, εκτυπωτή ή FAX; Βρες
τις απαντήσεις σου εδώ.
samsung-FAX-icon

Δωρεάν εφαρμογές

Ψάχνεις δωρεάν εφαρμογές για τον Η/Υ σου; Δες τι μπορείς να βρεις εδώ.
microsoft-shield-icon

Λειτουργικά συστήματα

Ψάχνεις κάποιο εναλλακτικό λειτουργικό σύστημα; Δες τι μπορείς να χρησιμοποιήσεις εδώ.
linux-penguin-icon

Κάνε εγγραφή τώρα!

Κάνε εγγραφή και γράψε τα δικά σου άρθρα για την τεχνολογία ή για δωρεάν εφαρμογές. Κάνε κλικ εδώ.
write-icon

Σύνδεση



Τελευταίο μήνυμα: 13 ώρες, 30 λεπτά πριν
  • [guest_8882]:
  • [asilikoula glik]: poios einai oline?????
  • [guest_3355]: ax0oax0o gia
  • [[guest_4589]]: geia sas
  • [guest_3737]: hi
  • [guest_7176]: Ξέρουμε
  • [guest_8508]: Ξερετε απο υπολογιστες;
  • [guest_8508]: geia sas
  • [akisrouvasfancl]: !!!
  • [akisrouvasfancl]: Γεια σε ολους!!!
  • [guest_1388]: einai kaneis online?
  • [guest_1388]: geia sas!!!
  • [guest_5794]: ηι
  • [guest_8337]: ti kanete?
  • [guest_8337]: guapo ;
  • [guest_8869]: 1
  • [guest_8869]: geiaaaa
  • [guest_8869]: huytu6r
  • [guest_5076]:
  • [guest_9916]: Edw

Στο ShoutBox επιτρέπονται τα Greeklish. Οι επισκέπτες φαίνονται μεταξύ [ ].

Έχουμε 65 επισκέπτες συνδεδεμένους
infosalonica.gr

Πιο υγιή τα άτομα που πίνουν με μέτρο PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 

Τα άτομα που καταναλώνουν μέτριες ποσότητες αλκοόλ είναι πιο υγιή από εκείνα που απέχουν πλήρως από την κατανάλωσή του, σύμφωνα με γάλλους ερευνητές. Ειδικοί του Νοσοκομείου ΠιτιέΣαλπετριέρ στο Παρίσι ανακάλυψαν ότι τα περισσότερα οφέλη για την υγεία που εντόπισαν στους πότες δεν είχαν άμεση σχέση με το ίδιο το αλκοόλ αλλά συνδέονταν εμμέσως μαζί του: τα άτομα που έπιναν δύο- τρία ποτηράκια αλκοόλ την ημέρα είχαν λιγότερο στρες, ασκούνταν περισσότερο και είχαν καλύτερη κοινωνικο-οικονομική κατάσταση.

Προκειμένου να καταλήξουν στα συμπεράσματά τους, οι ερευνητές μελέτησαν περί τα 150.000 άτομα στη Γαλλία. Χώρισαν τους εθελοντές σε τέσσερις ομάδες- σε αυτούς που δεν έπιναν καθόλου, σε εκείνους που κατανάλωναν λιγότερα από 10 γραμμάρια αλκοόλ ημερησίως (αντιστοιχούν σε ένα μικρό ποτήρι κρασί), σε όσους κατανάλωναν 10-30 γραμμάρια αλκοόλ την ημέρα (αντιστοιχούν έως και σε μισό μπουκάλι ενός όχι και πολύ δυνατού κρασιού) και σε αυτούς που κατανάλωναν περισσότερα από 30 γραμμάρια αλκοόλ ημερησίως. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιεύονται στο επιστημονικό περιοδικό «Εuropean Journal of Clinical Νutrition», τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες που κατανάλωναν ως και 30 γραμμάρια αλκοόλ την ημέρα είχαν καλύτερη γενική υγεία: παρουσίαζαν χαμηλότερα ποσοστά καρδιοπαθειών, παχυσαρκίας και κατάθλιψης σε σύγκριση με τα άτομα που δεν έπιναν καθόλου αλκοόλ ή έκαναν μεγάλη κατανάλωση.

Εμφάνιζαν επίσης λιγότερο στρες, καλύτερο καρδιακό ρυθμό, χαμηλότερη αρτηριακή πίεση και υψηλότερα επίπεδα της «καλής» ΗDL χοληστερόλης.

Σε κάθε περίπτωση, οι γάλλοι επιστήμονες που διεξήγαγαν τη μελέτη τονίζουν ότι τα νέα ευρήματα δεν πρέπει να αποτελέσουν δικαιολογία ώστε να γίνεται κατάχρηση αλκοόλ.

 

Υποβολή σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Σχετικά άρθρα